Foutje bij ingeven van auteurs

113
Wanneer ik begonnen ben met de ingave van ultimate spiderman, kwam ik bij het ingeven van de auteurs.

vlak voordat ik de laatste ingegeven heb verdwijnen de vorige ineens.
Ik heb maar gewoon op ingave voltooien gedrukt aangezien ik dacht dat wel een klein probleempje zou zijn.

Daarnaast als ik hem ingegeven heb kijk ik onder strips en zie dat hij reeds in de lijst staat, die Veter is nog sneller dan lucky luke denk ik.

Maar wat blijkt, de auteurinfo is anders dan degene die ik heb ingegeven. Er staan andere namen in die ik niet in de comic kan vinden. Waar halen jullie deze info dan??

Icarus
Geplaatst op 01/06/2008 Citeren
Icarus
Geplaatst op 01/06/2008
Crew
7894
Ik moet inderdaad te snel geweest zijn.
Ik dacht dat die ingegeven was zonder auteurs, ben die gaan opzoeken en heb die dan ingevuld.
Ik heb die gehaald bij Collectorz.com.
Die zijn meestal nogal correct. Maar als jij het album hebt, kunnen we beter op jouw gegevens afgaan.

Wijken jouw gegevens veel af van wat er staat? Als het te doen is kan je de juiste credits hier zetten. Als er te veel verschil is verwijder ik het album misschien beter en voeg jij het opnieuw toe?

Maar er moet nog wat anders misgegaan zijn, album stond er een 2de keer, + een 2de keer de reeks. Die heb ik beide verwijderd.

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=6222
Veter
Geplaatst op 01/06/2008
113
Sorry, was even weggegaan.

Ik was begonnen met ingeven, ik had van de eerste comic reeds alles ingegeven, in het eerste scherm dan toch en ben toen even gaan kijken of alle auteurs bestonden. Bij de vorige strips merkte ik dat telkens wanneer ik de laatste auteur wilde ingeven, deze in de lijst ontbrak. dan opende ik in een andere tab het blad auteurs ingeven en voegde deze toe. echter als je dan terug gaat naar het originele tab, staat deze nog niet in de lijst. (Normaal denk ik want de combobox zal pas geladen worden bij het verversen, is hier een trukje voor??) .

en toen ik als eerste Bendis ingaf, en op de toevoegen knop drukte kwamen er plots allemaal andere namen tevoorschijn, (degene die jij hebt ingegeven denk ik). heb toen op de back button geduwt en kwam terug in het eerste scherm terecht. Dit heb ik terug inggegeven en heb dan de auteurs ingegeven zoals ze in de strip stonden. Daarom waarschijnlijk de tweede strip.

zo staat het in de credits op de derde pagina van de comic:
Bendis en Bil Jemas - story (vertaalde ik als concept)
Bendis - script (scenario)
Bagley - pencils (tekeningen)
Thibert - inkts (inkten)
buccellato - colors (kleuren)
starkings and comicraft - letteren

Ik heb wel de collected edition (1-2-3), echter deze is krak hetzelfde als de orginele. Ik ben beginnen sparen vanaf deel 6 en de enige die ik nog orgineel te pakken kreeg was nummer 4 (de rest was me iets te prijzig).

Deze zal ik ook wel ingeven en ook 2-3 voor de volledigheid.

Hoe de tweede keer de reeks erin komt is mij een raadsel, toen ik nummer twee wou ingeven, zag ik in de lijst ultimate spiderman - Dubbele ingave. Omdat ik in een ander stuk van het forum gelezen had dat er series niet onder de rubriek strips te vinden zijn, echter wel ingegeven waren ben ik gestopt met ingeven omdat dubbel werk natuurlijk vrij dom zou zijn.

Collectorz - dat is een betalend programma - of werkt dit ook met cracks??
Staan hier enkel engelse in?? heb hier wel van gehoord maar nog niet naar gekeken.

Als ik volgende week ergens tijd heb zal ik de rest wel ingeven (hangt van mijn vrouw af, loopt op haar laatste dagen van zwangerschap en vrees dat ik dan niet meer zoveel tijd ga hebben.)

Icarus
Icarus
Geplaatst op 01/06/2008
Crew
7894
Proficiat met de aanstaande geboorte! Dan zal er inderdaad iets anders voorrang krijgen! :)

Collectorz is betalend. Zéér beperkt voor Nederlandstalige strips en comics, hoofdzakelijk Engelstalige comics.

Als je terugkeert in je browser loop je inderdaad het risico dat je het album een 2de keer ingeeft.

Ik pas de auteurs aan zoals jij ze hier geeft. ("Story" zou ik ingeven als "verhaal").
Bedankt voor de moeite en sorry voor de verwarring.

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=48124
Veter
Geplaatst op 01/06/2008
113
thanx

zal ze inderdaad zo ingeven.

Icarus
Icarus
Geplaatst op 01/06/2008