Tijdens de invoer van mijn collectiedata vond ik nog het volgende:
De genoemde nummers 1 t/m 44 van De wonderbaarlijke Spinneman zijn niet in kleur maar in zwart/wit verschenen.
Geplaatst op 18/05/2008
Citeren
Je zal gelijk hebben. Bij Bonte staan ze als gekleurd aangegeven, Matla geeft ze als zwart/wit, en als jij ze hebt, is er geen twijfel meer.
Aiaiai, een hoop verbeterwerk.
Bedankt voor het melden!
http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=5498
Geplaatst op 18/05/2008
Citeren
alle HIP´s zijn in het zwart-wit en ik denk dat de meeste classics in het zwart-wit zijn mss de laatste in de reeksen in het kleur
T.I.A
Geplaatst op 18/05/2008
Citeren
voor wat betreft de reeks HIP comics/classics:
de nummers 1-157 zijn in zwart/wit en 158-169 zijn in kleur.
De daaruit voortvloeiende reeksen met hun eigen voortgezette nummering zijn ook in kleur.
Geplaatst op 19/05/2008
Citeren
En nu ik er ook aan denk:
alle 163 nummers van de Avontuur-Classics zijn ook in zwart/wit.
Ik meen me te herinneren dat alle afgeleide reeksen die van daar uit zijn voortgezet wel in kleur waren.
In ieder geval weet ik het zeker van deze:
http://www.stripinfo.be/images/strip/strip_37019.jpgDit is de enigste nederlandse Magnus in kleur.
Geplaatst op 19/05/2008
Citeren
Aiaiai!!!!
Ik had bij de meeste van deze ingaves mijn Matla katalogus nog niet. Ik heb me gebaseerd op Bonte, en me dus serieus laten misleiden. Die staan ongeveer allemaal fout. ;(
Dit zal enkele uren verbeterwerk worden. Ik zet het op mijn lijstje, en zal af en toe tussendoor een stukje doen.
Geplaatst op 19/05/2008
Citeren
Pffft, zijn allemaal gecorrigeerd. :)
Geplaatst op 20/05/2008
Citeren
pas op, als Veter zegt: "af en toe tussendoor een stukje doen" moet je vooral niet veel geduld hebben ;)
Geplaatst op 20/05/2008
Citeren
Origineel geplaatst door frodo76
pas op, als Veter zegt: "af en toe tussendoor een stukje doen" moet je vooral niet veel geduld hebben ;)
geeft niets, ik kan er altijd nog de plaats van herkomst, de originele US-titel en nr bij laten zetten dan heeft Veter weer wat te doen voor een uurtje...
Maar ja, die overzichtjes moet ik zelf eerst nog op papier zetten en IK ben echt niet zo snel als Veter
Toch bedankt voor de aanpassingen alweer.
Geplaatst op 20/05/2008
Citeren