In een collectief werken enkele auteurs samen. Dat konden we tot nu toe niet zo opnemen in de database...
We kenden al
Cerise (1/2) en
Cerise (2/2). Dat dat twee verschillende auteurs zijn, klopt niet uiteraard. Dat zijn niet twee auteurs, maar één auteur samen!
Eigenlijk wil je bij boeken die zij samen schreven gewoon “Cerise” noemen.
Dat kan nu: check bv
Vaubant of, waar het mee begonnen is,
Lewelyn! Kijk goed naar de details! Dit is een trucje dat misschien niet kan blijven, maar wel mooi!
Geplaatst op 03/06/2026
Citeren
Mooi! Raar dat ik er nooit aan gedacht heb het zo te doen!
Geplaatst op 04/06/2026
Citeren
HO, SURYA, er is genoeg waar je wel aan hebt gedacht! stripINFO zit best logisch in elkaar...
Dit gaat over zo'n dingetje dat je plotseling bedenkt en dat oplosbaar moet zijn. En dat blijkt dan toch eenvoudiger te zijn dan je oorspronkelijk dacht.
Ik daag IEDEREEN uit om een idee naar voren te brengen. Wat kunnen WIJ toevoegen aan stripboeken?
Dom?, Raar?, Vreemd?, Onmogelijk? NEE! Laat horen wat jij bedacht hebt...
Fout bestaat niet.
Geplaatst op 19/06/2026
Citeren
Misschien een puntje; Als je "nieuwe" stripalbums toevoegt kan eigenlijk alleen "vooruit". Soms zou het wel eens handig zijn als je ook terug kan naar een vorige bladzijde als je iets vergeten bent. Je kan later wel weer wat invullen als het album op de site staat, maar dan moet je er toch weer even tijd voor maken.
Geplaatst op 20/06/2026
Citeren
Inderdaad, breadcrumbs op het "toevoegen" paneel. Als ik de site met React gemaakt had, was dat veel makkelijker geweest! Maar dat bestond nog niet toen ik het maakte.
Geplaatst op 21/06/2026
Citeren