1 je kan geen aanpassingen doen aan de taal als je dat niet van op het begin hebt gedaan klopt of niet ik in ieder geval niet .
2 je kan geen tweede uitgever toevoegen aan de zelfde strip , geef een b.v. Standaard op de kaft staat en is gemaakt door de culturele vereniging Spirit. , wel dat gaat dan niet want als je nu alles gaat opvragen wat Spirit heeft uitgebracht krijg je niet alles .
3 De tevens van bijdragen koppen ook niet . Waarom weet ik niet .
Kan dit niet allemaal aangepast worden ?
Er zullen nog zaken zijn die mis lopen , laat het horen zodat er soms wel een oplossing voor is .
Dit is geen kritiek hoor , maar wel een opsomming van zaken die misschien kunnen aangepast worden .
Geplaatst op 12/09/2024
Citeren
Een taal kan je wel aanpassen hoor
Een tweede uitgever toevoegen kan inderdaad niet door gebruikers. Je moet in het Uitgevers forum vragen om een combinatie te maken, en die kan je dan linken aan de uitgaves.
Geplaatst op 12/09/2024
Citeren
Hallo bij mij lukt niet ik vink al talen uit en klik dan op bevestigd en als ik dan naar een andere pagina ga en later terug kom staan de talen weer allemaal in het blauw !! Meer kan ik niet zeggen hoor .
Geplaatst op 12/09/2024
Citeren
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat je de taal van een uitgave niet kon aanpassen. Je hebt gelijk: je kan nieuwe talen toevoegen maar geen verwijderen van de "weergave" talen in je profiel instellingen.
Geplaatst op 12/09/2024
Citeren
1. Bij mij werkt talen aan- en uitzetten prima qua vinkjes op het instellingsscherm. Wat de uitwerking is bij het tonen van gegevens kan ik niet goed overzien. Soms zie ik onderaan een lijst met stripversies een knop "Overige talen tonen". Ik denk dat dan de talen worden getoond die ik uit heb staan... Ik zie wel een verschilletje in de database tussen diverse gebruikers. Ik voegde net iets toe in de database: Het kan zijn dat het nu pas voor jou werkt, Stripridder. Laat het me weten...
2. Uitgevers gaan erbij via mods, zoals Surya uitlegde. Mods bewaken de kwaliteit van database-gegevens.
3. Je schrijft: "De tevens van bijdragen koppen ook niet . Waarom weet ik niet .". Ik begrijp niet wat je bedoelt, wat de vraag is. Kun je je vraag met andere woorden opnieuw stellen?
Geplaatst op 12/09/2024
Citeren
Ok maar waarom kan je deze dan aanvinken en uitvinken ?
Dan is het niet mogelijk om een derde scan toe te voegen , deze desnoods in de tekst die bedoel is voor de persoon die alles na gaat , want soms zeg een scan meer dan worden , want nu komt soms over dat men liegt en of het niet gelooft wat er geschreven word .
Als ik alles van op het begin wist dan denk ik dat er niet meer aan begon hoor , deze site is nogal moeilijk want nogal veel regels waar je moet mee rekening houden , en dan hopen het goed word gekeurd , want medewerking krijgen dat is niet gemakkelijk . En zeker als een hele verzameling moet inzetten en er nogal wat ontbreekt , moet men steeds wachten of het goed wordt gekeurd , en zeker als het nieuwe zaken zijn . Dat zie niet steeds dat het is goedgekeurd is hoor , onder tussen weet ik dat je dan bij de update moet gaan kijken , dus met het gevolg dat ik opnieuw mijn ganse verzameling moet nagaan of het er wel in staan en of aangeduid is .
Verder begrijp ik dat veel werk is , maar deze die ik heb ingezet zijn steeds door een en dezelfde persoon goedgekeurd .
Geplaatst op 12/09/2024
Citeren
Ik bedoel : bij de bijdragen deze gevens kloppen niet , ze veranderen soms niet , als je nieuwe strips toevoegd .
Geplaatst op 12/09/2024
Citeren
Hallo Striphens , nu werkt wel , maar enkel bij de strip zelf , niet bv Buck Danny in het zoekveld zet , dan krijg je nog een overzicht van wat er allemaal is uitgebracht , is wel al een verbetering hoor , zou het kunnen maken hebben dat ik werk op een Mac ?
Geplaatst op 12/09/2024
Citeren