Ik zie dat sommige profielfoto's van gebruikers niet meer in beeld komen.
Is dit een wijziging in het programma?
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Hmm, ik blijf alle avatars zien... ?
Het zou me verbazen, als er al aan de site zou gewerkt worden, dat het dan iets met die avatars zou zijn.
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Bij mij komen alleen de foto's van medewerkers in beeld. De rest is blanco.
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Origineel geplaatst door Wijnand
Bij mij komen alleen de foto's van medewerkers in beeld. De rest is blanco.
In Friesland doen alle plaatjes het prima...
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Toch merkwaardig, ik zie bij jouw allen je naam en geen illustratie.
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Ook bij mij alle avatars zichtbaar.
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Hier ook alles zichtbaar.
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Loggen jullie als medewerker op exact dezelfde wijze in als een gebruiker?
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Ook als ik mijn profiel bekijk zie ik alleen een blanco vlakje, waar ik anders mijn foto zag.
Geplaatst op 07/06/2022
Citeren
Origineel geplaatst door Wijnand
Loggen jullie als medewerker op exact dezelfde wijze in als een gebruiker?
Yep
Geplaatst op 08/06/2022
Citeren
Origineel geplaatst door Wijnand
Ook als ik mijn profiel bekijk zie ik alleen een blanco vlakje, waar ik anders mijn foto zag.
Misschien eens je browser cache legen?
Geplaatst op 08/06/2022
Citeren
Surya, dank voor je advies.
Ik heb de browser cache geleegd maar geen resultaat. Nog steeds geen foto's.
Tegelijk even gecontroleerd op mijn andere (net nieuwe) laptop. Ook geen foto's, eveneens m.u.v. de foto's van medewerkers.
Nu heeft afgelopen week KPN werkzaamheden verricht aan de glasvezel. Mogelijk ligt daar de oorzaak.
Ik zal er eens verder induiken.
Geplaatst op 08/06/2022
Citeren
Ik neem aan dat je ook reeds een andere browser uitprobeerde?
Geplaatst op 08/06/2022
Citeren
Iyo74, hartelijk dank. Dat was de juiste tip!!!
Inmiddels mijn gebruikelijke browser ververst en de foto's zijn weer te zien.
Nogmaals dank.
Geplaatst op 09/06/2022
Citeren
Ik ben er inmiddels achter dat het programma "Ghostery" (anti tracker programma) het probleem veroorzaakte.
Nadat ik bij hun instellingen heb aangegeven dat deze site uitgezonderd moet worden, werkt alles weer normaal.
Geplaatst op 09/06/2022
Citeren