TERUG NAAR VOCABEL.
Getekend door Mourier, het tweede deel in de reeks van 3 en dan het liefst in HC
Dit is een van de stripboeken waar ik een moord voor zou plegen.
Heeft iemand enig idee waar ik die moord begaan kan?
groeten delgadito
Geplaatst op 01/02/2008
Citeren
Voor het geval je deel 2 nog niet gelezen hebt, ik heb de drie delen in bezit.
Geplaatst op 01/02/2008
Citeren
Hallo Hans,
Wat wil jij daarmee zeggen?
Wil je het even bij mij inwrijven dat ik hem niet heb en jij wel?
Of verleidt je mij nu om inderdaad een moord te gaan plegen?
Als het het laatste is, vermeld dan even je adres, dan slijp ik mijn bijl en kom er aan.
Ik heb hem inderdaad ook nog niet gelezen.
Groetjes Delgadito
Geplaatst op 01/02/2008
Citeren
Heel eenvoudig. Als jij dit album zo graag wilt lezen en het lukt je niet dit album te pakken te krijgen, dan mag bij komen lezen, eventueel het betreffende document lenen.
Tenslotte is de afstand tussen Haarlem en Alkmaar niet onoverkomelijk. Je bijl kun je natuurlijk thuis laten.
Geplaatst op 01/02/2008
Citeren
Hans, ik weet niet of het verstandig is je adres hier zo publiek te maken op een drukbezocht forum.
Misschien kunnen jullie adressen uitwisselen via het 'persoonlijke berichten' (pm) systeem?
Geplaatst op 01/02/2008
Citeren
Beste Veter,
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik wacht even het antwoord af van Delgadito en zal in mijn bericht het adres alsnog verwijderen.
Geplaatst op 01/02/2008
Citeren
Deel 2 blijkt inderdaad verschikkelijk moeilijk te zijn, je bent niet de enige die op zoek is.
Geplaatst op 01/02/2008
Citeren
Hans,
echt ongelofelijk vriendelijk dat je mij aanbiedt om bij jou het boek te komen lezen. Dat meen ik serieus.
maar dat is niet helemaal mijn bedoeling.
Ik wil het boek in mijn bezit krijgen, ik denk dat mijn zoektocht lang kan duren maar er zal een dag komen dat ik het te pakken krijg.
Echt onwijs bedankt voor je genereuze aanbod, wat ik niet verwacht had. Heel erg attent.
En je moet je adres niet zomaar neerzetten op een openbare site, daar heeft veter zeker gelijk in. Dus verwijder het, want het is nog steeds te lezen.
Mocht je ooit een boek zoeken, laat het dan weten, wie weet kan ik dan helpen.
Extra Vriendelijke groet, Jos Kramer
Geplaatst op 01/02/2008
Citeren
Het adres inmiddels verwijderd. Bedankt voor jullie bezorgdheid; ik zal het nooit meer doen.
Geplaatst op 02/02/2008
Citeren