genre: nog even een bonus opstrijken
De reeks Schorpioen is zo’n serie die alles heeft wat je van een strips kunt vragen: spanning, actie, geheimzinnigheid, sensatie en mooie vrouwen. Een lekker gekruid verhaal en een tekenaar die zijn vak verstaat.
Toen ik het ‘Proces-Schorpioen’ zag liggen, dacht ik: “Ze hebben hem toch te pakken en Zorro’s betovergrootvader moet nu terecht staan”. Kopen dus. Mispoes. Het was niet deel 8, maar deel 0.
Ik heb dit album uitgelezen maar ik ben, zoals elders op dit forum al is opgemerkt, niets tegengekomen dat niet in de serie zelf verwerkt kon worden. Als ik goed ben ingelicht zal het nog geruime tijd duren voor deel 8 uitkomt; er is namelijk ander werk aan de winkel. Het succes moet natuurlijk wel worden uitgebuit en 'Het Proces-Schorpioen' schijnt dan ook niet meer dan een zoethoudertje..
Er zijn van die boeken die zo gecompliceerd zijn dat een extra deel met achtergrondinformatie welkom is, maar dat is bij dit stripverhaal toch echt niet nodig. Ik kan dit album niet anders zien dan een manier om er financieel nog snel even wat extra uit te persen.
Een saai stukje proza zonder spanning en actie. Striplezers zijn meestal ook –verzamelaars en die zullen dit album toch wel kopen om compleet te zijn.
Geplaatst op 29/11/2007
Citeren
En net dit laatste is niet mijn geval. Ook al heb ik de hele serie, dit deel laat ik aan me voorbij gaan.
Geplaatst op 09/12/2007
Citeren
Ik heb hem ook niet gekocht, hetgeen jij schijft, Hans, is exact wat ik vermoedde.
Geplaatst op 09/12/2007
Citeren
Ik heb spijt dat ik 'm gekocht heb...
Ik dacht, jeuj, nieuwe schorpioen, en zo'n dikke
maar heel teleurstellend, waste of money
Geplaatst op 14/12/2007
Citeren
inderdaad. Pure geldklopperij! :( X( X(
Geplaatst op 18/12/2007
Citeren
idd,
hier heb je niets aan.
Het is een goede reeks maar deze uitgave is overbodig.
Ze zouden beter aan nummer 9 werken. :D
Geplaatst op 08/04/2010
Citeren
Waarom staat deze niet op de homepage??
Geplaatst op 08/04/2010
Citeren
Omdat die uit 2007 is? :)
(zie - op dit moment - plaats 206 in de recentielijst)
Geplaatst op 08/04/2010
Citeren
Ik zal hem wel aanschaffen, maar puur om de reeks compleet te hebben & als hij in de euro-bakjes ligt! :))
Maar lezen zal er toch niet direct inzitten... :rolleyes:
Geplaatst op 09/04/2010
Citeren
Origineel geplaatst door Veter
Omdat die uit 2007 is? :)
(zie - op dit moment - plaats 206 in de recentielijst)
Pffffftt ik moet ophouden met me druk te maken om 10 uur 's avonds... :D
Geplaatst op 09/04/2010
Citeren