Met betrekking tot de illustere kat GARFIELD zijn er nu twee reeksen te vinden op deze vertrouwde site:
1. Garfield
2. Garfield Pocket.
De eerste reeks kenmerkt zich door de titels die steeds beginnen met de naam 'Garfield' gevolgd door een zinsnede.
De tweede reeks onderscheidt zich door de telkens terugkerende aanduiding 'Pocket' gevolgd door een nummer.
NB. Beide reeksen zijn uitgegeven door Loeb A'dam.
Ik heb hier een pocket voor mij liggen zonder de aanduiding 'Pocket' met de simpele titel 'Garfield' zonder enige toevoeging of nummer en eveneens uitgegeven door Loeb A'dam.
De albums zijn op de site niet voorzien van verschijningsdatums, zodat ik op deze wijze ook geen aanknoping kan vinden. Mijn album 'Garfield' dateert uit 1981.
Waar kan ik dit pocketalbum kwijt binnen stripINFO? Moet ik nu een nieuwe reeks starten?
Geplaatst op 01/11/2007
Citeren
Op Encyclobd staat dit album ingedeeld bij "Eerste pocket-serie Loeb". Deze reeks bestaat uit 12 albums ("Garfield" is het eerste in de reeks). De beste oplossing is -volgens mij- dit album bij de pockets toe te voegen met een voorvoegsel bij de nummering.
Geplaatst op 02/11/2007
Citeren
Zopas heb ik 6 Garfields aangeschaft die nog niet op stripinfo staan
-88 en 91 van Loeb Uitgevers, die zal ik een van de dagen zelf wel toevoegen
-Maar dan: 4 pockets (nrs. 45->48 ), ook uitgegeven door Loeb, maar het zijn niet die van de reeks 'pockets' en ook niet die van 'garfield (loeb uitgevers)'
Titels:
garfield doet onderzoek
garfield is sneller dan zijn schaduw
garfield is er ziek van
garfield smijt met geld
onder welke nevenreeks o.d. mag ik deze toevoegen, of staan ze hier toch al ergens en kijk ik erover?
Geplaatst op 14/10/2008
Citeren