Anita Bomba - waar nog te vinden?

5
hallo, kben inderdaad nieuw hier.

Een vraagje: weet er iemand van jullie waar ik nog de vier delen van Anita Bomba kan vinden?
Je zou een groot gat opvullen voor me.
Thnx
Geplaatst op 16/10/2007 Citeren
ilium
Geplaatst op 16/10/2007
Ilium, die zijn reeds lang uitverkocht!
Je kunt ze dus alleen 2e hands vinden, maar ze zijn schaars!
Ik heb er een paar jaar over gedaan de 4 boeken te verkrijgen.
Alle 4 in één keer zal moeilijk gaan. Succes!
Ruud Loman
Geplaatst op 16/10/2007
Origineel geplaatst door ilium
hallo, kben inderdaad nieuw hier.
Je zou een groot gat opvullen voor me.
Thnx

Trouwens, zoals jij gekleed gaat, ligt het eerder in de rede dat je zelf gaten gaat opvullen! :O
Ruud Loman
Geplaatst op 16/10/2007
5
Alle beetjes helpen Ruud :). Alvast bednakt voor de enorm snele reactie
ilium
Geplaatst op 16/10/2007
op dit moment staat op marktplaats.nl bij de boeken/strips de komplete reeks in de aanbieding.
simonstrip
Geplaatst op 16/10/2007
5
enorm bedankt voor de tip
Geplaatst op 17/10/2007 Citeren
ilium
Geplaatst op 17/10/2007
Origineel geplaatst door simonstrip
op dit moment staat op marktplaats.nl bij de boeken/strips de komplete reeks in de aanbieding.

Goed gezien, Simonstrip! Maar deze verkoper vraagt voor ordinaire strips die ik in Houten voor een paar euro op de kop heb getikt, rustig 50 euro!! Dat is véél te duur. Natuurlijk kun je een bod op de serie doen, maar meer dan 30,- zou ik er beslist niet voor geven. Er komt ook nog een kleine 10,- aan verzendkosten bij.

Verder heb ik wat de verpakking van stripboeken betreft die via particulieren verzonden worden, heel nare ervaringen. De post smijt ermee of het hooibalen zijn. Als de boel niet heel goed verpakt wordt, is de kans groot dat je mooie pakketje gedeukt bij je aankomt. Dus let op!!
Ruud Loman
Geplaatst op 17/10/2007
tot nu toe heb ik redelijke ervaring met het kopen van strips via de post. Het ligt misschien waar je je zinnen op hebt gezet en hoe graag je het wilt hebben.
Het verschrikkelijke van kopen per post vind ik op dit moment de tarieven, die rijzen de pan uit. Dan kan je een boekje redelijk goedkoop op de kop tikken en dan komt er soms wel 4 of 6 euro bij., dat is erg jammer.
simonstrip
Geplaatst op 17/10/2007
Daarom koop ik ook alleen meerdere boeken per post, anders wordt het echt te duur.
Van de 20 zendingen die ik per post heb ontvangen, is er slechts 1 volkomen gaaf aangekomen. Bij de rest toch altijd kleine deukjes in de hoeken en ruggen. Soms veel erger. Eén zending met 9 1e drukken van Schuiten à fl. 200,- kon ik zo de vuilnisbak in kieperen. En de post gaf niet thuis. Zelfs een goed verpakte Rode Driehoek van Andreas hebben ze nog kans gezien te beschadigen. Toch een boekje van 80 euro! ;(
Ruud Loman
Geplaatst op 17/10/2007
5
Ik heb de reeks Anita Bomba sinds gisteren in huis. Merci Simonstrip voor de tip.
En ik heb geen klachten over de verkoper, integendeel. Verzorgde levering, strips zo goed als nieuw en niet duur.

kben dus supercontent.
Geplaatst op 16/11/2007 Citeren
ilium
Geplaatst op 16/11/2007
Crew
7764
Origineel geplaatst door Ruud Loman
Daarom koop ik ook alleen meerdere boeken per post, anders wordt het echt te duur.
Van de 20 zendingen die ik per post heb ontvangen, is er slechts 1 volkomen gaaf aangekomen. Bij de rest toch altijd kleine deukjes in de hoeken en ruggen. Soms veel erger. Eén zending met 9 1e drukken van Schuiten à fl. 200,- kon ik zo de vuilnisbak in kieperen. En de post gaf niet thuis. Zelfs een goed verpakte Rode Driehoek van Andreas hebben ze nog kans gezien te beschadigen. Toch een boekje van 80 euro! ;(

Goh, ik koop en verkoop nu al een hele tijd strips via Yez (zie hier)en tot op heden zelf nog nooit moeten klagen en van de verkochte strips één klacht over een beschadigd voorblad. Als je bekijkt dat ik al meer dan 500 transacties achter de rug heb....

Waarschijnlijk ligt het ook aan de manier van verzenden. OK, je colli wordt wat zwaarder waardoor je wat meer verzendkosten moet betalen, maar dat weegt net op tegen het correct ontvangen van de strip.
Geplaatst op 16/11/2007 Citeren
fluiten
Geplaatst op 16/11/2007
ik heb al meerde malen gekeken (watertandend) op Yez, ook bij jou boekjes, maar de verschrikkelijke tarieven van belgië naar nederland doen me nog steeds huiveren.
Geplaatst op 17/11/2007 Citeren
simonstrip
Geplaatst op 17/11/2007
1105
Origineel geplaatst door simonstrip
Ik heb al meerdere malen gekeken (watertandend) op Yez, ook bij jouw boekjes, maar de verschrikkelijke tarieven van België naar Nederland doen me nog steeds huiveren.

Middelburg ligt niet onoverkomelijk ver van Mechelen ... waarom koppel je het aangename niet aan het nuttige: plaats een grote :P bestelling bij Fluiten en spaar de verzendkosten uit door je albums persoonlijk bij hem af te halen ... (misschien liggen je brandstofkosten lager dan de verzendingskosten ... ? - zeker bij een GROTE bestelling ;) )
Geplaatst op 17/11/2007 Citeren
Herbert
Geplaatst op 17/11/2007