er is in 1984 gestart met het TITANIC strip magazine.
een maandelijks uitkomend magazine met daarin alles over strips, en natuurlijk vervolgverhalen, etc.
dit blad heeft bestaan tot een vijfde jaargang dus er zijn 60 magazine's uitgekomen.
bij het 60ste magazine geeft men ook aan te stoppen omdat de interesse in vervolgbladen afneemt wat resulteert in te weing verkopen van het magazine.
ik hoop dat u deze reeks ook mee kunt nemen op uw site
groeten delgadito
Geplaatst op 13/09/2007
Citeren
Er zijn al tijdschiften op de site aanwezig, feel free to add!
Geplaatst op 13/09/2007
Citeren
Bij deze zijn de 50 losse nummers ingevoerd. Nog de 10 bundelingen en dan is die reeks ook weer compleet...
Is er iemand die de albums in bezit heeft en voor de covers kan zorgen? Ik heb er reeds enkele gevonden, maar jammer genoeg zijn die niet altijd van goede kwaliteit dus wacht ik even om ze toe te voegen.
Geplaatst op 15/09/2007
Citeren
goed nieuws iyo,
ik ben in het bezit van de bundelingen, moet ze dan wel opzoeken en tijd vinden om te scannen.
Geplaatst op 15/09/2007
Citeren
8) Dat is inderdaad goed nieuws. De bundelingen zijn toegevoegd, dus als je tijd en zin hebt...
Geplaatst op 16/09/2007
Citeren
ik zal z.s.m. voor een flink aantal scans zorgen, ik heb nagenoeg alle titanic's in huis.
ben ff zoet met scannen
groetjes
delgadito
Geplaatst op 16/09/2007
Citeren
Origineel geplaatst door DELGADITO
ik zal z.s.m. voor een flink aantal scans zorgen, ik heb nagenoeg alle titanic's in huis.
ben ff zoet met scannen
Dat zou fantastisch zijn Delgadito!
http://www.stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif
Geplaatst op 16/09/2007
Citeren
Daar sluit ik mij volmondig bij aan!
Geplaatst op 16/09/2007
Citeren
ziezo, de bundingen zijn voorzien van covers.
de uitgeverij is eigenlijk dendros, de andere tak van arboris.
bij deel 1 van de bundelingen staat het zowiezo fout
Geplaatst op 16/09/2007
Citeren
zo, vlug gewerkt, de covers staan er al op
Geplaatst op 16/09/2007
Citeren
Simon, kan je eventueel eens aangeven hoe het volgens jou moet zijn?
Volgens Bonte klopt het zoals het er nu staat:
Nr 1 bij Comics Design, en de rest van de bundelingen bij Arboris.
Geplaatst op 16/09/2007
Citeren
ik zal in de bundelingen zelf gaan kijken, ik had ze net weer weggeborgen. nadere gegevens volgen (maar niet meer vandaag)
Geplaatst op 16/09/2007
Citeren
zo, het was even een zoeken, niet naar, maar in de bundels.
probleem opgelost, bonte heeft in zo verre gelijk dat de eerste maandbladen zijn uitgegeven door comics design, vanaf deel 5 of zoiets heeft dendros (arboris) het overgenomen. De bundels zijn echter allemaal door dendros (arboris) op de markt gebracht. Ik moest eerst even puzzelen om dat uit te vinden, maar achterop staan bij alle albums een isbn code die begint met 90.344. ..... en dat is de code van arboris.
waarschijnlijk heeft arboris de overtollige maandbladen van comics design overgenomen en een manier verzonnen om er nog vanaf te komen.
Geplaatst op 17/09/2007
Citeren
Bedankt voor de moeite Simon.
Gegevens zijn dus vrij juist. 1ste album nog aanpassen...
Hoewel het me voor de rest niet helemaal duidelijk is of 'Arboris' dan overal moet vervangen worden door 'Dendros'?
Geplaatst op 17/09/2007
Citeren
of je arboris en/of dendros moet vervangen? het is in feite een uitgeverij. de eigenaar heet van de boom, de beide namen zijn vertalingen in het grieks en latijn( dit als weetje tussendoor).
Geplaatst op 17/09/2007
Citeren
Het zijn wel andere uitgeverijen. Van de zelfde eigenaar, dat wel. Als het Dendros is, zou het eigenlijk aangepast moeten worden
Geplaatst op 17/09/2007
Citeren
Ik heb nog even wat opzoekingswerk gedaan en ben op de volgende pagina terecht gekomen:
http://www.strippelarij.nl/index.php?user=&menu=Selectie&selectie=Uitgever&onderwerp=InfoBest wel leuk om te lezen... Ik doe m'n best om vanavond nog overal de uitgeverij Arboris te veranderen naar Dendros.
Geplaatst op 18/09/2007
Citeren
hallo,
ik heb inmiddels zo'n 20 scans gemaakt en toegevoegd, de rest zal volgen
groetjes
delgadito
Geplaatst op 19/09/2007
Citeren
Delgadito, heb je ze al toegevoegd? Want dan is er een probleem. Ik zie hier geen nieuw toegevoegde covers staan om goed te keuren.
Heb je ze in .jpg formaat toegevoegd?
Geplaatst op 19/09/2007
Citeren
ja,
ik heb ze toegevoegd.
het zijn gewoon jpeg bestanden van ruim 200 bij 200 pixels.
laat het mij maar weten, want anders doe ik het nog een keer.
zet mij maar weer aan het werk, bedankt.
groetjes, delgadito
Geplaatst op 19/09/2007
Citeren
Sorry Delgadito. Huiswerk herdoen!
Ik weet niet wat er misgelopen is, maar hier zijn in elk geval geen covers te vinden. Kan je nog eens proberen? En begin misschien met slecht een paar, als dat goedloopt, kan de rest dan volgen?
Allvast bedankt voor de moeite.
Geplaatst op 19/09/2007
Citeren
De uitgeverij is overal veranderd. Mocht je bv. bij het invoeren van de covers nog ergens een vergetelheid tegenkomen: laat maar weten hé.
Geplaatst op 19/09/2007
Citeren
Origineel geplaatst door DELGADITOzet mij maar weer aan het werk, bedankt.
Als je er natuurlijk zelf achter vraagt.... :D
Geplaatst op 19/09/2007
Citeren
Dit lijkt er beter op!
Ik heb zes covers gevonden (en goedgekeurd): nr 28-33
Bedankt Delgadito!
Als je nog zin hebt voor de rest...
8)
Geplaatst op 19/09/2007
Citeren
helaas heb ik niet alle magazine's, maar de laatste die ik had, heb ik inmiddels gescand en toegevoegd.
wie weet vind ik volgende week in Houten de rest van de magazine's.
groeten, Delgadito
Geplaatst op 20/09/2007
Citeren