We konden het niet laten.. ondanks het feit dat er nog maar weinig geweten is, gaan we toch al een nieuwsitem wijten aan Amoras van Suske en Wiske. De trailer die op ons losgelaten is, nodigt dan ook uit om te speculeren over wat het allemaal betekent. Maar eerst:
hier vind je de trailer.
Dit lijkt te wijzen naar een tijdssprong richting de toekomst, waar Wiske alleen terecht komt in een strijd? Explosies, messen, geweld... Het klinkt en ziet er alvast interessant uit.
In ieder geval gaan we nog geduld moeten hebben tot 8/5 om het echte antwoord te weten. We tellen alvast af.
Geplaatst op 05/04/2013
Citeren
"Dit lijkt te wijzen naar een tijdssprong richting de toekomst, waar Wiske alleen terecht komt in een strijd? Explosies, messen, geweld... Het klinkt en ziet er alvast interessant uit."
explosies,messen en geweld...ze zijn dus niet goed bezig volgens mij want vandersteen had dit expliciet verboden in zijn testament :rolleyes:
maar desondanks ben ik er wel benieuwd na wat ze er tevoorschijn gaan toveren.
Geplaatst op 05/04/2013
Citeren
Origineel geplaatst door lagaffe
"Dit lijkt te wijzen naar een tijdssprong richting de toekomst, waar Wiske alleen terecht komt in een strijd? Explosies, messen, geweld... Het klinkt en ziet er alvast interessant uit."
explosies,messen en geweld...ze zijn dus niet goed bezig volgens mij want vandersteen had dit expliciet verboden in zijn testament :rolleyes:
Dat wist ik niet.. hmmm... dat maakt me dan nog benieuwder hoe ze het gaan aanpakken. Misschien zetten ze ons wel volledig op het verkeerde spoor?
Geplaatst op 05/04/2013
Citeren
't Is niet dat er geen sus & wissen met explosies en messen gemaakt zijn toen de Willy nog leefde he
Geplaatst op 05/04/2013
Citeren
Origineel geplaatst door Surya
't Is niet dat er geen sus & wissen met explosies en messen gemaakt zijn toen de Willy nog leefde he
Klopt, maar hoe geraak je onder een testament uit?
Geplaatst op 05/04/2013
Citeren
Origineel geplaatst door lagaffe
maar desondanks ben ik er wel benieuwd na wat ze er tevoorschijn gaan toveren.
't wordt tijd dat ge de laatste ne keer leest... geweld en messen op overschot...
Geplaatst op 05/04/2013
Citeren
08-05-2013
RELEASE OF THE NEW ALBUM
Één flits. Meer was er niet nodig om de wereld van Suske en Wiske voor altijd te veranderen. Één druk op de foute knop. Het einde van een vriendschap. Uit elkaar gerukt, gedropt in een onbekende omgeving. Alleen. Apart. Rondzwervend in een nabije toekomst waarin hun eeuwige antagonist de plak zwaait. Krimson. Alles lijkt verloren. Tot Suske Jérusalem ontmoet. Een nieuw gezicht! Een teken van hoop. Of niet? In een wereld waar Jerom en Lambik van elkaar vervreemd zijn en Barabas samenwerkt met Krimson bestaan geen zekerheden meer.
Op het eiland Amoras heeft die laatste zijn zinnen gezet op een enorme diamantlaag onder de zeespiegel. De voltallige bevolking wordt de mijnen ingestuurd om alles te ontginnen. Maar daar vinden ze veel meer dan enkel diamanten… Zeebevingen veroorzaken scheuren in de bodem, een enorm energieveld komt vrij. Krimson zoekt toenadering tot Jérusalem, maar die heeft enkel oog voor het stormachtige wateroppervlak…En voor wie op de hoogte wil gehouden worden:
Hiero
Geplaatst op 09/04/2013
Citeren
Het blijft spannend... Nu is Wiske officieel
vermist.
In ieder geval, de nieuwe look van Wiske spreekt boekdelen. Nu nog de strip ...
Geplaatst op 16/04/2013
Citeren