Zelfs superhelden komen ooit aan hun eind. Zo ook Spider-Man.
Volledig artikel
hier
Geplaatst op 23/06/2011
Citeren
Ieder op zijn beurt. ;)
Eerst was't Superman. Jaren later Captain America. Dan Batman (zogezegd). En Johnny Storm. Nu Spidey... 8)
Maar ze komen altijd terug. Haja : een wereld zonder Spidey is geen werel waarin ik wil leven, en velen met mij. :P ;) :D
Geplaatst op 23/06/2011
Citeren
't is de Spider-Man uit het Ultimate universum...
so no problem in onze Earth-616 versie :D
Geplaatst op 23/06/2011
Citeren
Origineel geplaatst door Project_Z
't is de Spider-Man uit het Ultimate universum...
so no problem in onze Earth-616 versie :D
aha. Dan ben ik al wat gerust gesteld. ;) :P
Minck zei al (op het ander forum) dat hij daar een stuk van mocht tekenen (spider island of zoiets) maar ik wist niet/was vergeten dat het Ult. Spidey was.
Ult. volg ik niet. Behalve dan
natuurlijk Ultimates 1 en 2 (Millar) en Ult. Galactus (Ellis).
Ik denk van deze zomer missch Ultimate X-men te (her)beginnen...
Ik zal nog zien. 8)
Geplaatst op 23/06/2011
Citeren
Het artikel in kwestie gaat over de Ultimate Spider-Man, die sterft in het verhaal 'The Death of Spider-Man' (van een spoiler gesproken :D )
Spider-Island is wel Earth-616, maar ik weet niet of daar Spider-Man ook zal dood gaan...
Ik heb een stuk of 5-6 Ultimate X-Men, maar verder blijf ik van Ultimate af...
Geplaatst op 23/06/2011
Citeren
Ik zal wel één en ander door elkaar halen, aangezien ik Spidey niet volg, de laatste jaren.
Minck mag één deeltje uit Spider-Island tekenen,
maar hij mag ook iets tekenen ivm Spideys death.
Ik zal de twee dus foutief door elkaar gehaald hebben.
Ofwel was Minck te bondig en mysterieus in zijn posts,
om spoilers te vermijden. ;)
Hij is nu trouwens in de US, om op een (of meerdere) comic cons en tentoonstellingen aanwezig te zijn, en om te vergaderen met de bazen van Marvel. 8)
Geplaatst op 23/06/2011
Citeren
ik raad echt wel aan om de ultimate spider-man te lezen, veel beter dan die rommel zoals one more day en one moment in time van amazing spider-man.
Geplaatst op 26/06/2011
Citeren
Origineel geplaatst door voske44
ik raad echt wel aan om de ultimate spider-man te lezen, veel beter dan die rommel zoals one more day en one moment in time van amazing spider-man.
Ultimate boeit me niet, gewoon omdat ik al talloze keren gelezen heb van 'het begin' over de jaren heen dat ik het niet meer zie zitten.
Geloof je zeker dat het goed is maar ik laat het passeren...
Toch geniet ervan! ;)
Geplaatst op 26/06/2011
Citeren
Het Ultimate Universum is een alternatief universum en heeft niets met Earth 616 te maken. Het is gewoon een alternatieve hervertelling van de belangrijkste Marvelgebeurtenissen tot aan ultimatum.
Die herwerkingen van klassieke marvelverhalen zijn op zo'n manier uitgewerkt dat ze voor de verstokte lezers ook nog als nieuw ervaren kunnen worden.
Ik heb de 21 trades van Ultimate Spider-Man gelezen en heb me daar geen minuut mee verveeld. Ult. Fantastic Four heb ik jaren geleden al gelezen en nu ben ik (zeer traag) bezig met Ultimate X-men.
Geplaatst op 26/06/2011
Citeren
Origineel geplaatst door Gilles
Het Ultimate Universum is een alternatief universum en heeft niets met Earth 616 te maken. Het is gewoon een alternatieve hervertelling van de belangrijkste Marvelgebeurtenissen tot aan ultimatum.
Die herwerkingen van klassieke marvelverhalen zijn op zo'n manier uitgewerkt dat ze voor de verstokte lezers ook nog als nieuw ervaren kunnen worden.
Ik heb de 21 trades van Ultimate Spider-Man gelezen en heb me daar geen minuut mee verveeld. Ult. Fantastic Four heb ik jaren geleden al gelezen en nu ben ik (zeer traag) bezig met Ultimate X-men.
Weet ik maar blijft voor mij hetzelfde, opnieuw is opnieuw welke veranderingen ook gebeuren.
Het enige wat ik nog leuk vind aan 'bewerking' van het verhaal is 'What if', één enkel nummer en het is gedaan.
;)
Geplaatst op 27/06/2011
Citeren
Origineel geplaatst door T.I.A
Het enige wat ik nog leuk vind aan 'bewerking' van het verhaal is 'What if', één enkel nummer en het is gedaan.
Slightly going totaly off topic :D
Als je van 'What if"s houdt, kan ik je
Exiles aanbevelen...
In deze reeks gaan X-Men uit verschillende parallelle universa (o.a. Blink uit Age of Apocalypse) naar andere parallelle werelden om er fouten recht te zetten zodat deze werelden niet vernietigd worden... Zo komen ze in variante werelden van Earth616, maar ook in andere Marvel universa (2099, Mojo-verse, New Universe, Supreme Squodron,...)
Deze reeks is recent (de voorbije 2 jaar) gebundeld in 6 Ultimate Collections...
er is ook nog het te mijden New Exiles, en dan is er nog het korte Exiles volume 2...
Geplaatst op 27/06/2011
Citeren