isidoor

tot mijn spijt zie ik dat ik blijkbaar een onmogelike vraag gesteld heb, is er echt niemand meer die mij verder kan helpen???
Geplaatst op 24/05/2009 Citeren
dila1967
Geplaatst op 24/05/2009
Crew
1519
Is dit als vervolg hierop bedoeld:
Beste collega's, Ik ben al een tijdje op zoek naar de reeks van Garage Isidoor, Uitgegeven door Dupuis. Wie kan mij hierbij verder helpen, of heeft enkele strips dubbel, dan komen we zeker een prijs overéén. Alle suggesties en tips zijn uitermate welkom! Alvast bedankt en tot lezens Dirk ?

Dan, geachte Dirk, kan ik zeggen dat de vraag niet onmogelijk is, maar gewoon foutief.
Deze vraagstelling levert waarschijnlijk meer reacties op echte ruil- en handelsites dan op een site waar alleen informatief materiaal opgehoopt wordt en aangevuld door de belangstellenden.

Natuurlijk kun je zoiets vragen op deze site maar, afgezien van een enkeling onder ons gebruikers, wij zijn meer verzamelaars dan handelaren en meestal zullen dit soort vragen de standaard antwoorden krijgen: "blijven zoeken (ikzelf heb bijna 15 jaar gezocht naar de Cliff Rendall uitgave van RAJ) want als ze ook momenteel moeilijk te vinden zijn, ze liggen ergens en ze komen ook ooit onder jouw ogen" en "probeer zeker de daarvoor geschiktere zoeksites als Ebay en Marktplaats e.d." en "niet vergeten de websites van stripwinkels te bezoeken".

Een simpele ingave in Google van "garage isidoor" levert mij al meteen tenminste twee treffers op voor bestelbare albums:
deze
en
deze

Succes in je verdere jacht op je favoriete strips :)
cuppenh
Geplaatst op 24/05/2009
Crew
3657
Geduld is een mooie zaak, ik dacht dat Stripofiel voor jou eens ging kijken volgens de berichten hier jaag de beste man niet op, ik kan je alvast zeggen als stripofiel wat zegt/belooft zal hij dit idd doen, hij is een man van zijn woord ! geef hem tijd hij zal je wel contacteren indien hij wat vindt of niet...

Cuppenh heeft een punt, ik bijvoorbeeld zoek niet meer voor anderen (wel voor gebruikers die hier permanent aanwezig zijn), geen tijd en ik moet met spijt dan ervaren dat de mensen die zulke berichten zenden het ook houden bij dat één enkele bericht waar we dan niets meer van horen...

;)
T.I.A
Geplaatst op 24/05/2009
ik ben nog steeds op zoek, de links die ik tot nu toe gehad heb, heb ik uitgeprobeerd, besteld en daarna een mail gekregen, dat hij niet langer voorradig is?
Wordt een werk van lange adem.
Maar zoals je zegt, de aanhouder wint, misschien.
D
Geplaatst op 31/05/2009 Citeren
dila1967
Geplaatst op 31/05/2009
Crew
3333
Ga eens bij Pierke, die man heeft onnoemlijk veel (spreek uit ervaring)! 8)
Geplaatst op 31/05/2009 Citeren
$tripofiel
Geplaatst op 31/05/2009
misschien een domme vraag, maar wie is pierke???
Geplaatst op 05/06/2009 Citeren
dila1967
Geplaatst op 05/06/2009
Crew
3333
SSZ Pierke
Frans van Rijhovelaan 312 - 9000 Gent
Tel: +32 (0)9 227 70 86

Is mijn tweede thuis, hier heb je veel kans om te vinden wat je zoekt...
:]
Geplaatst op 06/06/2009 Citeren
$tripofiel
Geplaatst op 06/06/2009
223
je moet eens surfen naar stripweb.be daar zijn nog exemplaren te vinden en voorradig.
Geplaatst op 07/06/2009 Citeren
Hermann
Geplaatst op 07/06/2009
223
Origineel geplaatst door Hermann
je moet eens surfen naar stripweb.be daar zijn nog exemplaren te vinden en voorradig.

Sorry miskeken zijn niet voorradig
Geplaatst op 08/06/2009 Citeren
Hermann
Geplaatst op 08/06/2009