Goed opgemerkt! Er stond trouwens nog een spelfoutje: "geprijst" :D
Geplaatst op 11/01/2009
Citeren
Hahaha! Had ik gewoon overheen gelezen!
We komen er wel... uiteindelijk! ;)
En bedankt ook weer!
Geplaatst op 11/01/2009
Citeren
Hier en daar ben ik ook al een typ/spelfoutje tegengekomen, wat logisch is in zo'n gigantisch bestand.
Mijn vraag is hoe ik dit het gemakkelijkst kan doorgeven, er is een directere weg dan via het forum veronderstel ik?
Proficiat met de site trouwens ze is fabeltastisch !
Geplaatst op 11/01/2009
Citeren
Bedankt voor het compliment. Design en ontwerp zijn werk van onze webmaster Surya. Inhoud is een gezamenlijke inspanning van alle leden en medewerkers. :)
Het forum is voorlopig de énige manier om correcties en toevoegingen door te geven.
Als je vanuit een album of een reeks klikt op (Reeksdata --> Forum -->) Bericht plaatsen kom je automatisch in het juiste forum terecht en krijgt je bericht al automatisch een linkje mee naar de reeks.
Probeer in het bericht zelf ook altijd duidelijk aan te geven over welk album je het hebt (belangrijk als er meerdere versies staan).
Geplaatst op 11/01/2009
Citeren
Ok, thx.
Veel plezier nog met het titanenwerk. :rolleyes:
Ik ben mijn volledige collectie aan het invoeren wat me al ettelijke uren heeft gekost, gelukkig ben ik nog een week thuis 8o
Maar ik ben blij dat ik gaandeweg mijn steentje kan bijdragen door kleine correties door te sturen.
Geplaatst op 11/01/2009
Citeren
Origineel geplaatst door Veter
Als je vanuit een album of een reeks klikt op (Reeksdata --> Forum -->) Bericht plaatsen kom je automatisch in het juiste forum terecht en krijgt je bericht al automatisch een linkje mee naar de reeks.
Kijk, die moet ik ook even onthouden!
Handig! :)
Geplaatst op 11/01/2009
Citeren
Origineel geplaatst door PrinsvdNacht
Proficiat met de site trouwens ze is fabeltastisch !
Geweldige site, hè! [hier moet nu eigenlijk een
juichende smilie staan, maar die is er jammer genoeg (nog) niet...]
Ik ben ook laaiend enthousiast!
Veel plezier hier, de komende tijd! :D
Geplaatst op 11/01/2009
Citeren