Foute cover

Crew
3657
Het album 45 de cover dat staat in de "standaard" uitgave is verkeerd ?
Ofwel is het reeds een nieuwere druk deze hier van mij ?

dit is de goede

http://www.urbanusstrip.be/gallery/www.urbanusstrip.be/images/covers/l-urb045-cover.jpg

;)

Neen sorry heb het gecontroleerd is juist, mijne is gewoon een nieuwere standaard uitgave, heb ik nu toegevoegd...

;)
Geplaatst op 22/11/2008 Citeren
T.I.A
Geplaatst op 22/11/2008
Crew
7894
Heb je geen uitgavejaren van die Standaard albums? Als er geen uitgavejaar wordt vermeld bij de toevoegingen komen ze op de 1ste plaats in de verschillende versies in het albumoverzicht en dan lijkt het alsof ze vóór de Loempia uitgaven komen. :(

Standaard vermeld de uitgavedatum altijd achteraan op het album, meestal in een vakje, maand/jaar.
Veter
Geplaatst op 22/11/2008
Crew
3657
Origineel geplaatst door Veter
Heb je geen uitgavejaren van die Standaard albums? Als er geen uitgavejaar wordt vermeld bij de toevoegingen komen ze op de 1ste plaats in de verschillende versies in het albumoverzicht en dan lijkt het alsof ze vóór de Loempia uitgaven komen. :(

Standaard vermeld de uitgavedatum altijd achteraan op het album, meestal in een vakje, maand/jaar.

neen :( ze zijn allesinds van 20..) ik bezit de eerste druks... ik heb juist de covers gevonden maar daar staat geen jaartal bij...
T.I.A
Geplaatst op 22/11/2008