Hey, Stripofiel vindt het nogal dubbel strijdig om je geluk te wensen met je verjaardag
Nu die situatie met je vrouw :(
Ik hoop voor jullie dat alles in orde komt en desondanks wil ik je laten weten dat we je verjaardag niet vergeten zijn :P
Dus HIEP HIEP HOERA !!!!!!!!!!!!!!!
;)
Geplaatst op 14/11/2008
Citeren
Gelukkige verjaardag $tripofiel !
Geplaatst op 14/11/2008
Citeren
Eveneens een gelukkige en plezierige verjaardag gewenst!
Geplaatst op 14/11/2008
Citeren
Geplaatst op 14/11/2008
Citeren
ik sluit me geheel aan bij deze felicitaties. Hou je haaks.
Geplaatst op 14/11/2008
Citeren
Heeel hartelijk bedankt voor deze oprechtelijke gelukwensen, we hebben deze op gepaste wijze gevierd!!! ;) (een beetje centjes voor op de Genste $tripbeurs) :]
Even een update:
We hebben voor het spaghetti-festijn een massa inschrijvingen dat we moeten beginnen schuiven met uren en/of dagen! 8o
Ook de steunkaarten lopen HEEL goed, hopelijk maakt het allemaal wel iets uit... :(
Geplaatst op 14/11/2008
Citeren
Ook vanmijnentwege een -iewat late- proficiat gewenst! Had ik het eerder geweten, 'k had er enen op gedronken tijdens mijn citytripje naar de Europese hoofdstad...
Geplaatst op 16/11/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Iyo74
Had ik het eerder geweten, 'k had er enen op gedronken tijdens mijn citytripje naar de Europese hoofdstad...
Naar Brussel geweest???
Geplaatst op 17/11/2008
Citeren
Origineel geplaatst door fluiten
Naar Brussel geweest???
Jawel! 't Moet niet altijd het buitenland zijn hé! En we (m'n vrouwtje en ik) hebben er enorm van genoten. Jammer genoeg was het zondag aan het regenen, zodat de rommelmarkt maar een mager beestje was. Wie weet had ik anders misschien wat leesvoer op de kop kunnen tikken...
Geplaatst op 17/11/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Iyo74Origineel geplaatst door fluiten
Naar Brussel geweest???
Jawel! 't Moet niet altijd het buitenland zijn hé! En we (m'n vrouwtje en ik) hebben er enorm van genoten. Jammer genoeg was het zondag aan het regenen, zodat de rommelmarkt maar een mager beestje was. Wie weet had ik anders misschien wat leesvoer op de kop kunnen tikken...
Eerlijk gezegd, de vlooienmarkt op het Vossenplein is, buiten het hoogseizoen, altijd maar povertjes wat strips betreft.
Geplaatst op 17/11/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Iyo74Origineel geplaatst door fluiten
Naar Brussel geweest???
Jawel !
En... toch wel 'n bezoekje gebracht aan het
Stripmuseum (én aan z'n strip-bib) ?
Geplaatst op 17/11/2008
Citeren
Gelukkige verjaardag Parkhofje !! ;)
Geplaatst op 18/11/2008
Citeren
Tzijn niet alleen moderators die verjaren hé ;) ook members
Geplaatst op 18/11/2008
Citeren
Origineel geplaatst door HerbertEn... toch wel 'n bezoekje gebracht aan het
Stripmuseum (én aan z'n strip-bib) ?
Ook hiervoor jammer genoeg geen tijd gehad! Maar we willen dit in de (nabije?) toekomst eens met de kids doen...
Geplaatst op 19/11/2008
Citeren