"Beperkt aanbod
Bij dit album een luxe map met
6 EXCLUSIEVE ex-librissen"
Zat bij mij samen verpakt waarbij de ex-librissen in een paarse enveloppe...
Geplaatst op 30/09/2008
Citeren
Over welk van de twee albums heb je het? En was dat bij alle albums zo of was dat een speciale uitgave (speciale luxe uitgave)?
Geplaatst op 30/09/2008
Citeren
Ik heb het hier over de eerste SC, toen het album uitkwam waren er twee verschillende versies de ene met ex-librissen de andere zonder maar toch waren de twee SC's totaal gelijk, denk ik toch... ?(
Geplaatst op 01/10/2008
Citeren
Het gaat om het volgende jongens,
Bij deel 1:
Bij eerste uitlevering van de eerste druk was beperkt leverbaar een wijn rode map met opschrift "De wraak van graaf Skarbek" met daarin 6 x-librissen in kleur. Destijds herkenbaar doordat beiden verpakt waren in cellofaan met daarop geplakt een roze sticker met als tekst: "Beperkt aanbod bij aankoop van dit album een luxe map met 6 exclusieve ex-librissen"
Voor deel 2 geldt:
Bij eerste uitlevering van de eerste druk was beperkt leverbaar een witte map met opschrift "De wraak van graaf Skarbek" met daarin 6 x-librissen in kleur. Destijds herkenbaar doordat beiden verpakt waren in cellofaan met daarop geplakt een wijn rode sticker met als tekst: "Collector ! Bij dit album een luxe map met 6 exclusieve ex-librissen 10,75-euroteken-"
Beide albums waren verder gewoon als de normale SC's met respectievelijk:
ISBN 9067937134
ISBN 9067938026
...wie wat bewaart heeft wat...
Geplaatst op 15/10/2008
Citeren