Kan iemand mij helpen om aan de Albino uitgave uit 1984 -
'Baard en Kale - Stad der Robijnen' te geraken?
En tevens 'De avonturen van Janmaat en de Sinjoor en De Baard en de Kale'?
Alvast bedankt!
G.
Geplaatst op 27/07/2008
Citeren
rondkijken op alle veilingsite's zoals ebay, marktplaats, yezzz en meer van dat soort. Dan hopen dat er iets aangeboden wordt. Persoonlijk heb ik deze uitgaven ook nog nooit gezien maar het valt mij op dat de laatste tijd meer oudere uitgaven op deze site's opduiken ( en verkocht worden voor veel geld).
succes met zoeken
Geplaatst op 27/07/2008
Citeren
Ja, bliijven zoeken en vragen op internet en stripspeciaalzaken. Van deze twee uitgaven ben ik "Janmaat" één keer tegengekomen. In 1977 kon ik het kopen voor bijna 2000 gulden (sec omgerekend dus 910 euro).
Toen vond ik de prijs veel te hoog en heb het niet gekocht. En weet dus tot op de dag van vandaag nog steeds niet of ik hierover eigenlijk verdrietig of blij moet zijn.
Geplaatst op 27/07/2008
Citeren
Origineel geplaatst door cuppenh
Ja, bliijven zoeken en vragen op internet en stripspeciaalzaken. Van deze twee uitgaven ben ik "Janmaat" één keer tegengekomen. In 1977 kon ik het kopen voor bijna 2000 gulden (sec omgerekend dus 910 euro).
Toen vond ik de prijs veel te hoog en heb het niet gekocht. En weet dus tot op de dag van vandaag nog steeds niet of ik hierover eigenlijk verdrietig of blij moet zijn.
Blij zou ik zo zeggen :rolleyes: heb ik er niet voor over, mijn vrouw zou me graag zien afkomen :D denk dat ik dan zou mogen zoeken naar een andere woonst op het net ipv strips :D ;)
Geplaatst op 28/07/2008
Citeren