Staat de Collectie Filmspecials erin van JP ?
en zoniet waar moet ik de verschillende zetten van batman tot spiderman
deze info staat
Hier
Geplaatst op 20/07/2008
Citeren
Die horen bij hun respectievelijke reeks (eventueel met een voorvoegsel lettertje :) ). En volgens mij zitten er al een aantal in, maar dat zal je zelf moeten nakijken hoor. Jij bent meer thuis in die reeksen.
Collectie bestaat in elk geval al:
http://www.stripinfo.be/lijst.php?collectie=301Als er nog meer inzitten, zitten ze voorlopig niet onder die collectie... :(
Geplaatst op 20/07/2008
Citeren
De Filmspecials tellde 19 delen, naast de Baldakijn Filmspecial serie voor Batman.
Voordat er daadwerkelijk een nummering was, gaf Juniorpress ongenummerde versies uit. Ik heb zelf ook enkele niet JP daarbij gevoegd. Het leuke toeval wil dat vertaler Olav Beemer dit weekend net uit de doeken gedaan heeft wat er met de Blade Filmspecial aan de hand was. De genummerden waren:
1 De terugkeer van de Jedi
2 Indiana Jones en de tempel der verdoeming
3 De Muppets veroveren Manhattan
4 Duin
5 2010
6 Howard de Duck
7 De nieuwe avonturen van Pippi Langkous
8 Indiana Jones and the Last Crusade
9 Barbwire het officiële fanboek - fotospecial
10 BarbWire
11 ID4: Independance Day
12 The Lost World. Jurassic Park
13 Titanic fotospecial
14 X-Men
15 Spiderman
16 Daredevil
17 X-men 2
18 Hulk
19 Spiderman 2
Zelf ben ik al enige tijd op zoek naar coverscans van 7, 10 en 13.
De ongenummerden waren:
Close encounter of the third kind
Jaws II
Starwars, the empire strikes back
Raiders of the lost ark
James Bond - For your eyes only
Blade Runner
Annie
The Dark Crystal
Hiervan zoek ik nog de coverscans van Jaws, James Bond en Annie. Empire Strikes Back en Raiders of the lost ark zijn door Oberon uitgegeven.
Geplaatst op 20/07/2008
Citeren
Hartelijk dank Gently!
TIA is al druk bezig met alles in te voegen! :)
btw: cover van nummer 10 staat op stripinfo.be, kwaliteit is wel niet je dat...
http://www.strips.be/albums/reeks/detail.asp?cover=/img/f/films-1-10.jpg (trage site)
Geplaatst op 21/07/2008
Citeren
Graag gedaan ;)
Ondertussen de reeks op mijn eigen site even gecontroleerd, blijkt dat ik daar nog aantekeningen van een beurs had staan die ik nooit verwerkt had ;) Plus enkele thumbnails waardoor ik nog enkel Annie en Titanic mis.. ach ja, af en toe verlies je het overzicht een beetje :D
In ieder geval moet ik mezelf nog even corrigeren, Jaws 2 komt van De Vrijbuiter en hoort eigenlijk niet in de collectie thuis. Het heeft dan ook een eigen nummering 'Strip-album nr 1' waar volgens mij nooit een 2e nummer van is verschenen.
Overigens, in hoeverre willen jullie het onderscheid tussen Semic en haar dochteronderneming Juniorpress plaatsen? Da's bij deze serie namelijk nogal vaag daar soms beiden aangegeven zijn als de uitgever.
edit: en dankzij een oplettende lezer op het Weeklydose forum is mij nu ook een scan van Annie toegestuurd. Die kunnen jullie indien nodig ook overnemen.
Geplaatst op 21/07/2008
Citeren
Origineel geplaatst door Gently
Graag gedaan ;)
Ondertussen de reeks op mijn eigen site even gecontroleerd, blijkt dat ik daar nog aantekeningen van een beurs had staan die ik nooit verwerkt had ;) Plus enkele thumbnails waardoor ik nog enkel Annie en Titanic mis.. ach ja, af en toe verlies je het overzicht een beetje :D
In ieder geval moet ik mezelf nog even corrigeren, Jaws 2 komt van De Vrijbuiter en hoort eigenlijk niet in de collectie thuis. Het heeft dan ook een eigen nummering 'Strip-album nr 1' waar volgens mij nooit een 2e nummer van is verschenen.
Overigens, in hoeverre willen jullie het onderscheid tussen Semic en haar dochteronderneming Juniorpress plaatsen? Da's bij deze serie namelijk nogal vaag daar soms beiden aangegeven zijn als de uitgever.
edit: en dankzij een oplettende lezer op het Weeklydose forum is mij nu ook een scan van Annie toegestuurd. Die kunnen jullie indien nodig ook overnemen.
nog een tip: Download een E-book en vorm de coverscan om naar een jpeg ;)
En is dat normaal dat je bij jou sommige nrs kan je gewoon er niet op drukken ? gelijk je reeks tarzan waar je op verschillende nrs niet kan klikken
Geplaatst op 21/07/2008
Citeren
Origineel geplaatst door T.I.A
En is dat normaal dat je bij jou sommige nrs kan je gewoon er niet op drukken ? gelijk je reeks tarzan waar je op verschillende nrs niet kan klikken
Als we dan toch bezig zijn... Met Opera en Firefox werkt het menu helemaal niet :(
Heb die afschuwelijke IE nog eens moeten opzoeken om te kunnen genieten van je site. :(
Van de andere kant: prachtig opzoekwerk!
http://www.stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif
Geplaatst op 22/07/2008
Citeren