Inloggen

Waar ergens op de site kan ik mij inloggen (ik ben al geregistreerd) en hoe kan ik zien dat ik dan ingelogd ben ? Hoe kan ik dan "mijn collecties" raadplegen en beheren ?
Geplaatst op 03/10/2020 Citeren
Avatar
demeulpa
Geplaatst op 03/10/2020
Crew
Avatar woelfie
4173
Bovenaan het scherm staat "Welkom Gast" als je niet ingelogd bent, of "Welkom demeulpa" (of voor anderen uiteraard hun eigen gebruikersnaam) als je wel bent ingelogd.
Bovendien kan je enkel berichten plaatsen op het forum als je bent ingelogd, dus dat is ook al in orde.

Om je collectie te raadplegen ga je naast "Welkom demeulpa" naar "Mijn collectie" en kies je bijvoorbeeld "strips in bezit" (je ziet, het is tot nu toe allemaal redelijk zelfverklarend, niet?)

Om strips aan je collectie toe te voegen ga je naar de strip in kwestie en vink je het vakje "in bezit" aan. Bijkomende informatie kan je toevoegen, maar dat is niet verplicht. Je kan hierover alle info vinden in het forum Collectiebeheer, net boven deze post. Ja, ook dat had je eigenlijk zelf kunnen vinden. :)
Geplaatst op 04/10/2020 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 04/10/2020
Hallo iedereen,

Tot nu toe kon ik op mijn computer gewoonweg aanloggen op 'stripinfo' door jullie website aan te klikken. Vandaag lukte dat blijkbaar niet, en moest ik opnieuw aanloggen. Dat lukte me niet, waarschijnlijk een fout paswoord gebruikt. Wanneer ik probeerde het 'paswoord vergeten ' te gebruiken, bleek mijn email adres niet herkend te worden.
Nogmaals aanloggen bleek daarne weer te werken als voorheen, dus controleerde ik mijn emailadres in mijn persoonlijke gegevens. Dat was blijkbaar nog mijn oud emailadres, toen ik nog werkte bij Securex; ik ben nu op pensioen.
Maar daarna lukte niets meer. Ik moest opnieuw het paswoord gebruiken, dat ik niet kende...wou uit de website maar daarna lukte me niets meer. Kan iemand van jullie me helpen, aub? Wan t mijn gehele collectie staat ingevuld bij jullie, en dat wil ik niet kwijt spelen...

Vriendelijke groeten,
Freddy

freddy.carlier2019@gmail.com
Geplaatst Gisteren Citeren
Avatar
Freddy Carlier
Geplaatst Gisteren
Avatar Striphens
505
Sorry Freddy (en alle andere SI-ers),

sinds vrijdag jongstleden ervaren we problemen met de software op de site. Het lijkt er op dat we meer harde schijf ruimte nodig hebben, of een iets andere instelling van de database (het zijn databasefouten die de storingen veroorzaken). Er komen geregeld geen gegevens door vanuit de database en je ervaart dan een diversiteit aan fouten. Heel onbetrouwbaar allemaal en uiteraard vervelend en ongewenst.

Ik heb contact gezocht met de eigenaar vasn stripINFO.be om via hem technische mensen ons te laten helpen om dit weer in het gelid te krijgen. Ik hoop -ten zeerste!- dat de problemen snel zullen zijn verholpen. Elke actie van jou, elke andere gebruiker, maar ook onze MODs en ik als web- en databasemaster is onzeker.

Ik hoop op snelle verbetering,
Met vriendelijke groet,
Striphens

P.S. Stuur me een PM, Freddy, dan kan ik je account waar je omvangrijke verzameling op staat, koppelen aan je nieuwe email-adres. De accounts die je vandaag aanmaakte kunnen dan weer verdwijnen. Let op: alles staat gewoon in de database zoals het altijd was! Maak tijdig printbare lijsten als backup!
Geplaatst Gisteren Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst Gisteren