Taco Zip website vernieuwd

Avatar arcis
2
Taco Zip

De laatste wapenfeiten van deze illustere Vlaamse comic van Cromheecke, Fritzgerald en Jakketoe dateert alweer van 2005 met de publicatie van het 5e (anthologie)album "Zuigen met de Tenen". Helaas zijn geen van de albums meer in druk. In het kader van het 35-jarig jubileum deze maand, heb ik mijn (superverouderde) Taco Zip pagina in een nieuw jasje gestoken en voorzien van allerhande oud en nieuw materiaal en wetenswaardigheden.

tacozip.blog
Geplaatst op 24/08/2020 Citeren
Avatar
arcis
Geplaatst op 24/08/2020
Crew
Avatar Iyo74
6897
Mooie, leuke en uitgebreide website! Proficiat.
Geplaatst op 24/08/2020 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 24/08/2020
Avatar arcis
2
Origineel geplaatst door Iyo74
Mooie, leuke en uitgebreide website! Proficiat.


Dank je wel! En hij wordt nog een stuk uitgebreider. Ik probeer alle TZ stroken chronologisch op het bloggedeelte te posten (inclusief waar mogelijk concepten, originele stroken, remakes en die in Spirou zijn verschenen). Ik vrees wel dat het een meerjarenproject wordt 😉
Geplaatst op 24/08/2020 Citeren
Avatar
arcis
Geplaatst op 24/08/2020
Crew
Avatar woelfie
4127
De originele "Officiële Taco Zip" pagina staat vermoedelijk al van in het begin in mijn favorieten lisjt, al heb ik me er altijd aan geergerd dat het nogal beperkt was, en dat er zelfs geen melding werd gemaakt met wie "Taco" eigenlijk was.
Met vreugde stel ik vast dat dat alles op grandioze wijze is opgelost met die nieuwe pagina. Proficiat.

Bedankt voor het in de aandacht brengen van één van mijn all time favoriete strips.
Geplaatst op 27/08/2020 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 27/08/2020